Hvit Gjeterhund Forum

Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Hvit Gjeterhund Forum

Velkommen til Hvit Gjeterhund Forum!Her kan man hente og gi tips og triks, råd og vink og ellers andre små erfaringer når det kommer til alt innen våre hunder. Kort og greit et forum for spørsmål


    Klipp mellom poter postet 13.12.12

    Kaja Mie
    Kaja Mie
    Admin


    Antall Innlegg : 21
    Reputation : 6
    Join date : 13.12.2012
    Bosted : Oslo

    Klipp mellom poter postet 13.12.12  Empty Klipp mellom poter postet 13.12.12

    Poste  Kaja Mie Fre Des 14, 2012 12:08 am

    K; Har klipt beina til Hera i dag pga hun får store tennissballer i pelsen av den fuktige snøen. Ser at det faktisk manglet litt pels på bena og var rødt.... snøballene har slitt veldig på :/

    A; HÆÆÆ?!? Har du klipt av ho beina? He he he!

    A; Sorry - dårlig humor her

    S; Caro fekk også store hvite klumper på seg, men han bryr seg ikkje (enda)

    K; Va større enn tennisballer jo..... fysj Hera har mye dårlig pels, myk bommulspels som det fester seg i.

    A; Dårlig pels? Jeg synes myk bommulspels er deilig å kose med Men ser ulempen på vinterstid...

    M; Hvor på beina er det hun sliter mest? Mellom tær/på haser? Bilde?

    I; Da jeg hadde Colien og Leonbergeren klippet jeg under potene, mellom tærne og på baksiden av bena. Foran så klippet jeg opp til "tommelen", bakbena ble klipt opp til haseleddet.

    KH; Det som kan skje/ skjer når du klipper mellom potene er at pelsen blir stri med det resultat at det blir irritert eller sår. Vi klipper aldri mellom potene.

    K; Har klippet mellom poter, oppover beina osv

    K; Takk for tips KH! Det visste jeg ikke.

      Klokken er: Tor Mar 28, 2024 11:24 pm