Hvit Gjeterhund Forum

Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Hvit Gjeterhund Forum

Velkommen til Hvit Gjeterhund Forum!Her kan man hente og gi tips og triks, råd og vink og ellers andre små erfaringer når det kommer til alt innen våre hunder. Kort og greit et forum for spørsmål


    Aksina det er meg.

    avatar
    AKSINA


    Antall Innlegg : 3
    Reputation : 4
    Join date : 14.12.2012

    Aksina det er meg. Empty Aksina det er meg.

    Poste  AKSINA Fre Des 14, 2012 7:20 pm

    Aksina er meg - Knut Heimen. Etter å ha hatt hund siden 1992 opprettet jeg Kennel Aksina i 2010. Satser ikke stort, men håper etter beste evne å kunne bidra med flotte hunder til flotte nye eiere. Hittil har jeg hatt 100% uttelling med valpekjøperne i hvert fall, så får vi se etterhvert hvordan hundene blir.
    Hovedinteresse innen trening er lydighet, men trener også spor når tiden strekker til.
    Bor i Tromsø og trives med det selv om det av og til føles litt langt fra alt som jeg ønsker å være med på. Jeg er NKK-instruktør Trinn 1 og godkjent figurant for mentaltester. Godkjent instruktør i Oslo Hundeskole. Jeg er veldig aktiv i THK både når det gjelder trening og jobb. Plassjef i flere år. Har også sittet flere år i hovedstyret og i styret i brukshundgruppa.

      Klokken er: Tir Mar 19, 2024 9:57 am